Депутати міської ради виділили значну суму коштів на придбання нової карети швидкої допомоги

13 грудня 2017, 10:42

6 грудня відбулась чергова десята сесія міської ради Шполянської об’єднаної територіальної громади. Цього дня депутатський корпус одноголосно підтримав запропоновані рішення та внесені зміни до порядку денного, які оголосив міський голова Сергій Кравченко. До порядку денного включили ще 14 додаткових питань, більшість з яких стосувались житлово-комунального характеру та землі. Враховуючи значну кількість винесених на розгляд проектів рішень, а саме 41, засідання десятої сесії пройшло досить швидко та результативно.

Одним із нагальних завдань, депутати міської ради прийняли зміни до міського бюджету на 2017 рік.

Очільник громади Сергій Кравченко перед голосуванням пояснив, що видатки із загального фонду міського бюджету спрямовуються на важливі цілі: 36 тис. грн. (6 тис. грн. виділяється з районного бюджету) на співфінансування «Міської цільової програми підтримки військовослужбовців зарахованих для проходження служби в Збройних Силах України за контрактом та їх сімей на 2017 рік»; 34 тис. грн.. на потреби дошкільної освіти (придбання новорічних подарунків, обладнання, інвентар тощо); 47 тис. грн. на культурно-освітні заклади та заходи; 10 тис. на підтримку об’єктів житлово-комунального господарства (установам, організаціям), 56 тис. 500 грн. на підтримку благоустрою міської громади, 62 тис. грн. на поточний ремонт доріг, 20 тис. грн. на фінансування досліджень і розробки, окремих заходів розвитку по реалізації державних (регіональних) програм, понад 3 тис. грн. субвенції до районного бюджету Шполянській ДЮСШ на організації та проведення всеукраїнського турніру з футзалу серед юнаків.

Також за рахунок перевиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету здійснено перерозподіл коштів із загального фонду до спеціального в сумі понад 760 тис. грн..

- Важливе рішення, яке ми сьогодні приймаємо, це виділення 300 тис. грн. до обласного бюджету на придбання спеціалізованого реанімобіля для Шполянського відділення швидкої медичної допомоги, а також 75 тис. грн. делегуємо відділу освіти Шполянської РДА на капітальний ремонт покрівлі міського НВК № 5, - наголосив міський голова.

Інші кошти розподілено наступним чином: 115 тис. грн. на виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення державної експертизи по капітальному ремонту доріг, понад 137 тис. грн.. на суб’єкти господарювання (капітальний ремонт вуличного освітлення, ремонт комунальної спецтехніки тощо), 38 тис. грн. на придбання насосів для ДНЗ та близько 100 тис. грн. на придбання предметів обладнання та матеріально-технічного забезпечення діяльності міської ради закладів культури, виготовлення проектно-кошторисної документації водозапірної свердловини та проведення державної експертизи.

На засідання десятої сесії міської ради об’єднаної територіальної громади депутати одноголосно підтримали зміни до бюджетів на 2017 рік Кримківської та Скотарівської сільських рад. Затвердили інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП у Шполянській міській раді. Внесли зміни до рішення міської ради «Про встановлення податку на майно (в частині плати за землю) на території м. Шпола та с. Кримки на 2018 рік», внесли зміни до рішення «Про затвердження Положення та складу робочої групи з розробки Стратегії розвитку Шполянської міської ОТГ», затвердили порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів Шполянської ОТГ, також затвердили Статут Шполянської міської об’єднаної територіальної громади та Порядок проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності Шполянської міської ОТГ у новій редакції.

Під час розгляду земельних питань, народні обранці одноголосно надали дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності громади п’ятьом учасникам АТО та двом родинам, чиї сини загинули захищаючи цілісність східних кордонів України.

За повідомленням Шполянської міської ради.

 

Вгору