Черкаський стартап презентували в Бостоні

05 травня 2018, 16:36

Черкаська команда розробників додатку батьківського контролю для мобільних телефонів і планшетів Kidslox презентувала свій доробок на конференції в Бостоні (США). Захід, на якому вдалося побувати черкащанам, зібрав провідних дослідників залежності від «екранів».

– В Америці вже зараз серйозно підходять до питання залежності від девайсів. Там є навіть цілий рух, який бореться із таргетованою рекламою, спрямованою на дітей, який вивчає питання інтернет-залежності, проводить спеціальні дослідження, метою яких є виявлення технологій, що спрямовані на звикання до ігор, соцмереж тощо, – переповідає лідер команди Kidslox Віктор Євпак. – Для нас було важливо побувати на цій конференції, адже 80% користувачів нашого додатку – саме жителі США.

На переконання Євпака, Україна має шанс уникнути проблеми залежності від девайсів, з якою сьогодні активно борються у США.

– Наприклад, у Африці тривалий час не було стаціонарних телефонів, вони зробили величезний крок уперед і одразу прийшли в еру смартфонів з 3G. Так само зараз в Україні є ще школи зі старими комп’ютерами, але маємо нагоду не повторювати тих помилок, які вже бачимо в Америці, – говорить ІТшник. – Я переконаний, що настане час, коли батьківський контроль в електронних пристроях стане нормою. Вже є країни, де це законодавчо прописано. Крім того, це вже розуміють великі компанії. Наприклад, Google не так давно випустив власний додаток батьківського контролю.

За словами керівника черкаської ІТ-компанії, під час конференції дослідники дійшли до висновку, що найкраще порівняння залежності від «екранів» – із залежністю від наркотиків.

– Інколи книги, телевізори, а також планшети ставлять в один ситуативний ряд. Мовляв, це лише наступна віха розвитку. Насправді планшети та телефони викликають зовсім іншу залежність. Потрібно розуміти, що розробники цих девайсів вкладають сотні мільйонів доларів, наймаючи найкрутіших психологів і поведінкових лікарів, і роблять свої додатки спеціально дуже залежними, на підсвідомості чіпляючи аудиторію на гачок. Це звичайна комерція: чим більше часу ти проводиш у додатках або іграх – тим більше заробляють компанії, – підсумовує Віктор Євпак.

Вгору