Черкаські перевізники вимагають підвищення плати за проїзд

05 лютого 2018, 12:37

У понеділок, 5 лютого, на зустріч до міського голови Анатолія Бондаренка прийшла група черкаських перевізників. Вони просять його скликати позачергову сесію ради, аби вкотре переглянути тариф на проїзд у громадському транспорті, повідомляє прес-служба Черкаської міськради.

За їхніми словами, вони більше не в змозі обслуговувати маршрути за нинішньою вартістю квитків. Серед причин на це – суттєве здорожчання палива, запчастин до автобусів, необхідність підвищити мінімальну заробітну плату водіям та кондукторам. Кажуть: якщо тариф на проїзд лишити на старому рівні, вони будуть вимушені виїжджати на маршрут за окремими графіками, а то й взагалі – зупинитися.

– Зараз ми опинилися в такій ситуації, коли перед нами стоїть важкий вибір: або взагалі відмовитися від обслуговування маршрутів, або ж їздити за спеціальними графіками, – говорить генеральний директор ПАТ «Черкасиавтотранс» Володимир Соломенний. – Для прикладу, їздити зранку до 10.00, а потім із 15.00 до вечора. Ще один варіант, який ми обговорювали, – виходити на маршрут із 7.00 та працювати тільки до 20.00. Аби скоротити витрати палива та заробітну плату працівникам. Утім, деякі колеги не зможуть і таких графіків дотримуватися. Ми розуміємо, що це призведе до обурення серед населення та певних незручностей, проте ми не маємо іншого вибору.

За словами директора департаменту економіки та розвитку Ірини Удод, на сьогодні процедура проходження регуляторного акту стосовно підвищення вартості проїзду в міських автобусах завершена. Це дозволяє встановити ціну за квиток в маршрутках на рівні 5 гривень. Утім, затвердити новий тариф можна тільки рішенням виконавчого комітету.

– Повноваження із затвердження тарифів – це власні повноваження виконавчих органів міських рад. У даному випадку була розпочата регуляторна процедура, де регуляторним органом для підняття тарифу виступав виконавчий комітет. На сьогодні цей колегіальний орган у Черкаській міській раді не затверджений, – пояснила Ірина Іванівна. – Навіть після проходження регуляторної процедури, кінцеве рішення про затвердження тарифу має приймати виконавчий комітет. Але у зв’язку з його відсутністю, сьогодні немає органу, який може затвердити цей регуляторний акт.

Алена сказав:

Божечки-Боже, куда же мы катимся? Ездим в старых маршрутках, разваливающихся на ходу и теряющих по дороге колёса – за 4 грн. и это мало? А почему в Сумах 3.50 – норма? Да потому что, у них оптимизирован парк автобусов, куплены более современные и комфортабельные автобусы, не требующие бесконечных замен запчастей, у них заложена оптимальная цифра рентабельности. А у нас? Пусть умерят аппетиты, иначе все пересядут на троллейбусы.

Вася сказав:

Все не пересядут, только по той простой причина что не влезут,и не по пути, а насчет цен перебор, едешь в етой консервной банке да еще и радуешся что влез, и не опоздаешь.

Тетяна сказав:

У Сумах з 29 числа вже 5 грн.

Алена сказав:

“Спасибо” за уточнение. Главное – вовремя…

Олег сказав:

За 5 гр они должны еще чай давать ! Маршрутки переполнены , практически целый день ! Вчера стоял и считал . Проехали три 31 и три 22 битком набитые ! Это примерно 250 человек , в течении 10 -15 минут ! Около 1000 гр ! А за день ? А за месяц ? И т.д. А нам рассказывают сказки какие они бедные и несчастные ! Ну – ну !

Черкащанка сказав:

Да они рапортуют об одном количестве автобусов на маршруте, а на самом деле их в разы больше. Конечно, чтобы обеспечить такой парк а/запчастями да бензином, 10 грн. за проезд будет мало!

Нестор сказав:

Знову цей Соломенний! Самий жадібний?

Вгору