Черкащани тепер можуть скаржитися на проблеми в освіті по “гарячій лінії”

27 вересня 2016, 14:12

lineВідтепер у Черкасах батьки школярів та дошкільнят, працівники освіти й самі діти можуть повідомити про проблеми в школі чи дитсадку на «гарячу лінію». 

Спеціальну лінію впровадив департамент  освіти та гуманітарної політики ЧМР. Також заведено спеціальний журнал, до якого вноситимуть особисті данні заявника. Отримавши звернення, працівники департаменту здійснюватимуть офіційну перевірку та вирішуватимуть проблему.

Втім, можна зателефонувати на "гарячу лінію" й анонімно. Однак у цьому випадку, за відсутності особистих даних заявника, буде проведено лише перевірку отриманої інформації.

Як повідомили в департаменті, за 7 днів роботи "гарячої лінії" (запустили її 20 вересня), надійшло близько 10 дзвінків. Переважно усі вони стосувалися організаційних моментів роботи дошкільних навчальних закладів.

Як пояснив заступник директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Ігор Волошин, це зумовлено тим, що поки що інформацію про "гарячу лінію" отримали не всі освітні заклади.

- Наразі нами проводиться робота по інформуванню освітян та батьків, протягом тижня відповідна інформація з’явиться в усіх навчальних закладах міста, - повідомив Ігор Волошин.

Телефон "гарячої лінії": 0472-56-60-88 (CDMA).

Дзвінки приймаються: з 8.00 до 15.00 - з понеділка по четвер, з 8.00 до 16.00 - у п’ятницю.

Вгору