сьогодні
02 грудня 2016

14:12

Черкащани тепер можуть скаржитися на проблеми в освіті по “гарячій лінії”

lineВідтепер у Черкасах батьки школярів та дошкільнят, працівники освіти й самі діти можуть повідомити про проблеми в школі чи дитсадку на «гарячу лінію». 

Спеціальну лінію впровадив департамент  освіти та гуманітарної політики ЧМР. Також заведено спеціальний журнал, до якого вноситимуть особисті данні заявника. Отримавши звернення, працівники департаменту здійснюватимуть офіційну перевірку та вирішуватимуть проблему.

Втім, можна зателефонувати на “гарячу лінію” й анонімно. Однак у цьому випадку, за відсутності особистих даних заявника, буде проведено лише перевірку отриманої інформації.

Як повідомили в департаменті, за 7 днів роботи “гарячої лінії” (запустили її 20 вересня), надійшло близько 10 дзвінків. Переважно усі вони стосувалися організаційних моментів роботи дошкільних навчальних закладів.

Як пояснив заступник директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Ігор Волошин, це зумовлено тим, що поки що інформацію про “гарячу лінію” отримали не всі освітні заклади.

– Наразі нами проводиться робота по інформуванню освітян та батьків, протягом тижня відповідна інформація з’явиться в усіх навчальних закладах міста, – повідомив Ігор Волошин.

Телефон “гарячої лінії”: 0472-56-60-88 (CDMA).

Дзвінки приймаються: з 8.00 до 15.00 – з понеділка по четвер, з 8.00 до 16.00 – у п’ятницю.

  
Коментарі - 0

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*


*

* Модератор має право без попередження та додаткових пояснень видаляти коментарі, які не відповідають ПРАВИЛАМ сайту.

КАЖУТЬ ЩО...
СОЦ. МЕРЕЖІ
Читайте нас на Facebook

AVTOsale.ua-всі пропозиції з продажу авто Вашого міста.
Слідкуйте за свіжими новинами в Україні на UKR.NET
Афіша всіх фільмів в кіно на KINOafisha.ua.
Погоду в Черкасах на тиждень дивись на Sinoptik.ua.