Безготівковий проїзд та нові термінали, – що підготував ПриватБанк черкащанам

20 березня 2017, 11:50

Фото: Про все

Три місяці тому ПриватБанк пережив націоналізацію. Та це аж ніяк не послабило роботу банку, а навіть навпаки - дозволило наростити оберти роботи та сформувати стратегію подальшого розвитку. Що вже зроблено та які плани будуть реалізуватися у подальшому, зокрема й в Черкаській області, представники банківської установи розповіли на прес-конференції.

- В усіх виникає запитання: чому ПриватБанк став державним? Це була єдина можливість врятувати банк від банкрутства та ліквідації, - розповідає директор Черкаського головного регіонального управління ПриватБанку Віктор Шуршин. – Банк обслуговує 20 мільйонів клієнтів, тому ми повинні були зберегти їхні кошти та забезпечити стабільність усієї фінансової системи. Тож буквально за 72 години після націоналізації банк повноцінно відновив всі операції.

Віктор Шуршин наголошує, що після націоналізації банку не було звільнено жодного його працівника. Більше того, в установі збираються значно розширювати мережу відділень. Лише цьогоріч у планах банку відкрити 60 нових відділень в Україні та залучити персонал на нові напрямки.

- Націоналізація відкрила перед нами нові можливості – роботу із бюджетними організаціями та з підприємствами державної форми власності, - додає Віктор Шуршин.

Наразі банк також успішно продовжує реалізувати всі програми, розпочаті попереднього року. Наприклад, програму КУБ («Країна Успішного Бізнесу»), мета якої розвивати підприємництво та створювати нові робочі місця. За допомогою програми вже вдалося створити більше 151 тисячі робочих місць.

- Банком було профінансовано кілька тисяч проектів. Лише у Черкасах - це близько півсотні проектів щомісяця, - зазначає керівник напрямку малого та середнього бізнесу ГРУ ПриватБанку Дмитро Васильєв. – А до кінця 2018 року маємо за ціль допомогти підприємцям у створенні по країні не менше мільйона робочих місць.

Для цього банк береться не лише кредитувати, а й навчати охочих підприємницькій справі.

Збираються у ПриватБанку цьогоріч наростити ще й кредитний портфель – до 5 мільярдів гривень фізичним особам та до 10 мільярдів – юридичним особам.

Ще одне стратегічне завдання цього року, за словами Віктора Шуршина, - це розвиток мережі терміналів.

- В Україні ще дуже багато магазинів, закладів громадського харчування, підприємств, які займаються обслуговуванням населення, де не можна розрахуватися карткою. Тому будемо працювати над тим, щоб виправити цю ситуацію, - зауважує Віктор Шуршин.

Він також наголосив, що ПриватБанк постійно працює над вдосконаленням послуг, щоб забезпечити максимальну зручність будь-яких розрахунків для своїх клієнтів.

Зокрема, це стосується і оплати комунальних платежів за допомогою банку через сканування QR-коду. Тепер, не виходячи з дому, кожен може заплатити за комунальні послуги. Для цього необхідно мати смартфон, бути клієнтом банку та встановити на телефон програму приват 24.

- На кожній комунальній квитанції є QR-код (двовимірний штрих-код, який можна сканувати фотокамерою мобільного телефону, - ред.). За допомогою телефону його можна зчитати і, зайшовши у програму Приват 24, оплатити квартплату, теплопостачання чи газопостачання, - розтлумачує керівник бізнесу платежів та переказів ПриватБанку Володимир Добровольський. – Ця система дуже зручна і вона вже успішно працює.

Тим, хто не може розібратися у такій послузі самостійно, обов’язково допоможуть працівники банку.

- Ми ніколи не лишаємо жодного нашого клієнта без відповіді, - наголошує Віктор Шуршин.

Представники банку додають, що мають ще й чимало інших проектів. Наприклад, ПриватБанк планує впровадити оплата проїзду у громадському транспорті зі смартфону. Таку ініціативу банк вже презентував черкаській міській владі. Схожа система вже протестована у Львові.

- У тролейбусі чи маршрутці буде розміщений стікер із QR-код. І система оплати проїзду у цьому випадку така ж сама, як і з оплатою комунальних послуг, - уточнює Володимир Добровольський. – Пасажир потім просто показує контролеру електронний квиток, який прийде йому на телефон.

Спеціалісти ПриватБанку додають, що втілити в життя таку систему можна у досить короткі терміни.

Вгору