Андрій Бортник: Про гарно розчищені дороги черкащанам залишиться тільки мріяти

19 грудня 2016, 11:33

9b843904273b8587565f74c44f6bd0e0055f17b2З наступного року про гарно розчищені дороги черкащанам залишиться тільки мріяти.

В п'ятницю вечором, після закінчення робочого дня, менш ніж за годину до закінчення подання пропозицій на конкурс із зимового утримання доріг департамент ЖКК вніс нові приголомшливі зміни до тендерної документації.

Три роки поспіль учасники мали вибір, який матеріал використовувати для обробки доріг. Документація передбачала:

1) Оброблення шляхів технологічними матеріалами (твердими або рідкими хімічними реагентами);

2) Оброблення шляхів технологічними матеріалами (піщано-соляною сумішшю або іншими фрикційними матеріалами).

До першого відносились сіль, соляний розчин або інші рідкі реагенти. Саме завдяки цій технології місто досягло суттєвого покращення в зимовому утриманні доріг.

[caption id="attachment_229185" align="aligncenter" width="424"]15590558_1283444795054776_2595824191388377868_n Фото зі сторінки Андрія Бортника у Фейсбук.[/caption]

Піщано-соляна суміш практично не застосовувалась, і передбачена була для екстремальних ситуацій, наприклад, прориву водопровідних мереж у мороз тощо. Коли треба було локально швидко ліквідувати слизькість, а далі вирішувати питання, що з цим робити.

Тепер учасникам пропонується "Оброблення шляхів твердими або рідкими протиожеледними матеріалами".

Простими словами: можна використовувати сіль, а можна і пісок, навіть без солі, або навіть шлак. Вони попадають під це визначення, але коштують значно дешевше, але настільки ж і неефективні.

Тобто всі учасники будуть вимушені застосовувати саме їх, бо платитиме місто однаково, а перемагатиме найдешевша пропозиція.
Цими ж змінами знову вводиться "ручне" керування виїздами техніки, яке так "гарно" зарекомендувало себе під час першої ожеледиці.

Також зменшуються вимоги для учасників: не потрібно жодного досвіду використання реагентів чи навіть солі. Як і не потрібно мати жодної техніки для їх використання. Достатньо двох тракторів з робітниками в ковші, як на фото.
Досвід Броварів таки знайшов свого поціновувача.

15590671_1283444791721443_3858283076462433525_nN.B. На останок хотілось би відмітити, що на обробку доріг шлаком місто планує витратити ту ж суму, що і на обробку сіллю і реагентами - 60 млн. грн.

А для того, щоб не допустити на тендер "чужих", збільшує розмір тендерного забезпечення з 180 тисяч до 1,2 млн. грн. Чи тільки мені це схоже на підготовку до розбазарювання бюджетних коштів в особливо великих розмірах?

Андрій Бортник, черкаський підприємець.

Пості з особистої сторінки у Фейсбук.

123 сказав:

Что-то Бортник очень быстро забыл как сам целый год посыпал дороги города шлаком, а теперь считает это чуть ли не преступлением. Не у всех короткая память и не все забыли как он выиграл первый тендер с 2 машинами

321 сказав:

зато опыт в “освоении” у него уже есть .

патріот сказав:

Хочеться сказати: якщо такі кошти виділяють, то дороги і тротуари потрібні бути просто “вилизані”. Звичайно після таких бюджетних грошей за рахунок платників податків можна будувати котеджі, їздити на авто вартість, яких сягає від 35 до 100 тисяч доларів США.Хочеться, щоб тільки самому чистити дороги – і “як попало”.

Вгору