1000 вуликів, 40 тонн меду в день: на Черкащині запрацював новий завод (фото)

13 вересня 2017, 07:00

У Чорнявці Черкаського району відкрили завод з переробки меду Beehive. Це 5000 квадратних метрів потужностей, 40 тонн натурального меду в день та експорт товару в різні країни світу. У компанії працює 155 осіб, на заводі у Чорнявці – 52. Мед сюди постачають із 6 областей України. Поблизу заводу в Чорнявці є пасіка – 1000 вуликів, пише "Інфоміст".

– Було нелегко, але ми це зробили, – розпочав вітання гендиректор заводу Олег Барський. – Скоро наш продукт буде в кожній родині.

На захід завітав і перший віце-прем’єр-міністр — міністр економічного розвитку України Степан Кубів.

– Коли я в’їхав у село, то згадав і своє дитинство, між іншим мій дід мав пасіку, – розпочав Кубів свою промову із вітань. – Ще кілька років тому мало хто вірив, що цей бізнес існуватиме. Однак, коли сьогодні ми говоримо про продаж меду, то чуємо: Україна посідає перше місце в Європі, третє – у світі за експортом меду.

Він подякував інвесторам та команді заводу за цей розвиток, висловив впевненість у тому, що з таким бізнесом оживе і село. Він також подарував місцевій школі набір книг Левка Лук’яненка.

– Приємн,о що саме тут, в центрі України, ми маємо таке підприємство з високими стандартами, якому нема аналогів ані в Україні, ані в Європі. Нам приємно, що ми створили такі умови для бізнесу, щоб такі підприємства відкривалися на території Черкащини, – сказав на урочистостях голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – З початком, із гарним почином.

Він анонсував відкриття ще кількох підприємств на території області у цьому році.

– Це не просто ще один завод, крутий бізнес-план чи втілення бізнес-амбіцій. Ми починали будувати це підприємство три роки тому. Говорити про розвиток, інвестиції у ті часи було складно на фоні тих подій, які відбувалися у країні. Нас просто вважали божевільними, – сказав голова ради директорів компанії "Ефективні інвестиції" Ігор Ліскі. – У нас амбітні плани. Ми впевнені що цей мед буде на полицях магазинів США, Канади та багатьох країн Європи.

Опісля офіційної презентації на гостей чекала екскурсія у приміщенні заводу.

– Пишаюся тим, що я побачив і почув. Це стандарти найвищої якості, – поділився враженнями Степан Кубів. – приємно чути, що будуть відкриті нові ринки. Це Азія, Африка, арабські країни. Експорт продукту у 33 європейські країни – це підтвердження росту.

Підприємство має технопасіки, багато процесів на ній автоматизовані. На всіх етапах, говорять представники компаніі, контролюють якість меду.

Дмитро сказав:

Це радує! Але, чому в радянських бочках для соляри. 3 тисячоліття на вулиці. Можна і іншу тару придумати і меншу і технологічнішу. Чи до Америки ті бочки котити збираються?

Вгору